(iOS) Tales of the sword jukser ubegrensede edelstener
Mar 5, 2022 8:06:47 GMT -6
Post by mighvinkougote on Mar 5, 2022 8:06:47 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tales of the sword ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tales of the sword IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser ubegrensede edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Tales of the sword 2022 version ▞▞▞
Bare nok et kopispill med hundrevis av servere...... Så skuffende
Hvorfor tidsavbrudd for servertilkobling?
Dette spillet ER bokstavelig talt SoulCrush: Kongfu World. SOM SAMME SPILL, BARE ET ANNET NAVN. IKKE FALL FOR DET!
Tales of the sword Игре улога oou
P2w automatisk kopi. Spillet fryser og krasjer mye. Trollsamfunnet
Tales of the sword Rollimängud iqvz
Jeg kan ikke åpne serveren 79 Jeg er lvl 226 vær så snill, jeg er søvnløs bare for å nå nivå 250
Dessverre var alle funksjoner superlønn for å vinne. Selv vanlig butikk krever at du kjøper VIP.
Sana mapansin ang laro natoh😊♥️
det er veldig skuffet jeg trodde dette spillet er det samme som eventyret om sverds evig kjærlighet, men ja bra, det er det samme som et autooppdrag problemet er mye feil
Enda en auto alt som spiller seg selv... ikke gidder å laste ned
👍👍👍👍👍
Spesiell
Fint spill 👍
Jeg har det bra litt
Så dårlig
Jeg kan ikke engang komme inn i spillet mitt lenger. Innloggingen satt seg fast ved gjentakelse av gå inn i spillet...wth!!! Sux big time
Fin grafisk stil, anstendig spilling, men amerikansk servertid er en morder for europeere, grensesnitt for påtrengende og VELDIG lønnsomt for å vinne med insisterende oppfordringer om å bruke penger
Det er bare... så... kjedelig... Ok, etter min mening har historien virkelig dårlig grammatikk, en av dem var som (kopp i den ene hånden og den andre) What the?! Hva er det ment å bety? Det høres ut som det ikke gir INGEN mening i det hele tatt. karakterene har høy kvalitet i DETALJER. Noen mennesker tåler bare ikke spill uten sofistikert design på yk. En av lasteskjermene har en hunn med CREEPY EYES. Ikke anbefalt for folk. Litt som en lønn for å vinne spillet. Den fortsetter å annonsere påfyll...
Tales of the sword Igranje uloga lzcf
Jeg likte dette spillet så godt ☺️
Tales of the sword Rollespil abs
Jeg hater at dette spillet er for kjedelig, men beklager at du bare har 1 stjerne hahah
det er et bra spill, for øyeblikket byttet jeg til den nye serveren 97 , navn - ヮLILI†H. Jeg håper dette spillet fortsetter å gjøre nye endringer i det! så langt elsker spillet. spilt i nesten en sammenhengende uke nå!
Fyy
bra spill
Money Tree 2: Jogo de Dinheiro Simulação oapr
Dette spillet er ikke nytt i det hele tatt, ikke la deg lure. Det er det samme spillet som Soul Crush: Kongfu World. Jeg lastet ned denne appen siden jeg trodde den skulle være ny. Jeg visste at noe var skissert med at spillet allerede hadde 79 servere. Jeg spilte på denne appen, mens de andre spillerne på serveren min spilte den andre appen. Jeg prøvde også å kontakte FB-siden for dette spillet og fikk ikke noe svar i det hele tatt.
Det endret seg nå, jeg spiller ikke lenger
Tales of the sword RPG lqfs
For jeg velger prinsessen og det er veldig vanskelig å komme opp i nivå.
Flott spill liksom🤏